نایین، آخرین ایستگاه سارق سیم برق

نایین، آخرین ایستگاه سارق سیم برق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری سارق سیم های شبکه توزیع برق استان کرمان توسط ماموران این فرماندهی در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت” و اعتراف متهم به ۱۵ فقره سرقت خبر داد.
 سرهنگ “هادی کیان مهر “در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با سارقان تجهیزات شبکه ی برق تیمی  مشترک از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید “شرافت”  اقدام به کنترل خودرو های حامل بار ضایعات کردند.
وی با بیان اینکه ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت حامل بار ضایعات مشکوک شده و آن را متوقف کردند افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودرو   ۲۱۰ کیلو  سیم و کابل شبکه توزیع برق سرقتی از زیر بار ضایعات مس کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: دراین رابطه راننده کامیونت دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل شبکه توزیع برق استان کرمان اعتراف کرد که در استعلام های بعمل آمده سرقت های صورت گرفته به تایید اداره برق استان کرمان رسید.
سرهنگ کیان مهر، بیان داشت: با راهنمایی متهم، مالخر سیم و کابل های مسروقه نیز دستگیر و هر دو نفر با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x