نماینده مردم اردستان در جلسه شورای اداری گفت مسئولان نسبت به مسایل مردم جدی باشند کوتاهی نباید در کارهای مردم صورت بگیرد

ه گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز،حجت السلام سید صادق طباطبایی نژاد عصر یک‌شنبه در جلسه شورای اداری اردستان،اظهار داشت:در رابطه با مسائل مردم در شهرستان اردستان هیچگونه کوتاهی نخواهیم کرد و در این روز ها وضعیت عمومی بهداشت و سلامت بهتر از یکی دوسال گذشته است، همچنین فضای کار و تلاش جدی به قبل برگشته است.
وی افزود‌:مدیران محترم اگر در دوران کرونا خمودگی و ایستایی در امور آنها پیدا شده باید یک بازسازی انجام دهند و نسبت به مسائل و مشکلات مردم جدی باشند همچنین کوتاهی نباید در انجام کار ایجاد شود.
نماینده مردم اردستان خاطرنشان کرد:در صحبت های قبلی خود هم تاکید داشتم که اولویت ما در حال حاضر با مسائل فرهنگی است و همه مراکز فرهنگی باید در این راستا همکاری داشته باشند.
طباطبایی نژاد تصریح کرد:این روز ها با حذف ارز ترجیحی جهاد کشاورزی مسایل مختلفی را بر دوش گرفته و امید می‌رود همه ادارات در این زمینه کمک کنند تا با عزم جدی مسائل پیرامون را مدیریت کنیم.
وی بیان کرد‌:بخاطر افزایش قیمت در خرید نهاده ها وزارت جهاد کشاورزی تسهیلاتی را پیش بینی کرده و همه مسئولین مربوطه باید در این خصوص با هم همکاری داشته باشند که اگر کم‌کاری انجام شود نتیجه خوبی نخواهد داشت.
نماینده مردم اردستان در مجلس تصریح کرد:در رابطه با مسایل مختلف شهرستان،آنچه اهمیت دارد این است که باید اولا همه ادارات خودشان را در رابطه با مسائل مردم موظف بدانند،کار را با احساس وظیفه انجام دهند و تا به نتیجه رساندن پیگیری کنند.
طباطبایی نژاد با اشاره به سفر دولت به استان اصفهان در آینده ای نزدیک،تاکید کرد:در ارتباط با مسائل و مشکلات شهرستان با هئیت دولت مکاتبه هایی انجام داده ایم و امیدواریم که بهره کافی را ببریم.
وی تصریح کرد:در برخی از کارهای شهر‌ کوتاهی می بینم و برخی بودجه های گرفته شده به درستی صرف آن مسائل مربوطه نمی شود که این موضوع نباید دیگر تکرار شود

جعفرفدائی اردستانی

انتهای پیام /*.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x