اهدای بیش از ۱۱ هزار قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان

اهدای بیش از ۱۱ هزار قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سال گذشته با شناسایی نیازمندی های ضروری مددجویان بیش از ۱۱ هزار کالا به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان را در حوزه حمایت های اجتماعی این نهاد اعلام کرد و اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۳۸۴ مورد از اقلام مورد نیاز زندگی خانوارهای تحت حمایت در سال گذشته تامین و به خانواده ها اهدا شده است.

زارع با بیان اینکه این اقلام بر اساس محرومیت مناطق و پس از شناسایی نیاز خانواده ها، تهیه می شود، ادامه داد: در طول سال با پیگیری و شناسایی لوازم ضروری خانواده های تحت حمایت در مناطق سردسیر و گرمسیر استان، اقلامی از جمله کولر، بخاری، آبگرمکن، یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون تامین می شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم نیکوکار استان، افزود: بیش از ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات این نهاد با هم افزایی خیران و مراکز نیکوکاری برای تهیه این اقلام تامین و پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از مشارکت خیران در همراهی با طرح های حمایتی این نهاد، گفت: هم استانی های عزیز برای مساعدت در تهیه لوازم مورد نیاز خانواده های تحت حمایت می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری همچنین با شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۳* اقدام کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x