تشریح علت جان باختن راننده پژو ۲۰۶ در اثر برخورد با تیر چراغ برق

تشریح علت جان باختن راننده پژو ۲۰۶ در اثر برخورد با تیر چراغ برق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان دلایل جان باختن راننده خودروی پژو ۲۰۶ که در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید “آقابابایی” از سطح راه خارج شده و با تیر چراغ برق برخورد کرده بود را تشریح کرد.
سرهنگ” محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: شامگاه پنجشنبه پنجم خرداد ماه ماموران پلیس راهورشهرستان اصفهان از یک حادثه رانندگی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید”آقابابایی” محدوده پل تمدن مطلع و بلافاصله برای بررسی در محل حاضر شدند.
وی افزود: در بررسی دقیق صورت گرفته مشخص شد خودرو به دلیل تخطی راننده از سرعت مطمئنه از سطح راه خارج شده و پس از عبور از جدول با تیر چراغ برق برخورد کرده است.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان با اشاره به جان باختن راننده خودرو اظهار داشت: شدت صدمات وارده به بدنه خودرو و همچنین عدم باز شدن کیسه هوا نشانه ضعف ایمنی خودرو است که در این خصوص کارشناسان ۵۰ درصد خودروساز و سازمان تایید کننده آن را مقصر تشخیص دادند.
سرهنگ محمدی با بیان اینکه ایمنی خودرو در تمامی تصادفات توسط کارشناسان پلیس راهور مورد ارزیابی قرار می گیرد اظهار داشت: در این تصادف جدای از اینکه راننده در رعایت سرعت مطمئنه تخطی کرده است اما باید متذکر شد که عدم استحکام بدنه ، ضعف ایمنی و باز نشدن کیسه هوای خودرو در جان باختن راننده تاثیر بسیار زیادی داشته است و مطمئناً اگر خودرو از ایمنی بالایی برخوردار بود و یا کیسه هوا به موقع باز می شد شاهد از دست رفتن جان این شهروند نبودیم.
این مقام انتظامی تاکید کرد: قطعاً استحکام بدنه خودرو، به موقع عمل کردن سیستم ترمز و سیستم تعلیق و همچنین باز شدن کیسه هوا در هنگام تصادف می تواند در حفظ جان سرنشینان کمک بسیاری کند .

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x