روزهای پایانی نمایش با کفش‌های سیندرلا راه می‌روم / ۲۰ درصد تخفیف بلیط در روز‌های پایانی نمایش

روزهای پایانی نمایش با کفش‌های سیندرلا راه می‌روم / ۲۰ درصد تخفیف بلیط در روز‌های پایانی نمایش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نمایش با کفش‌های سیندرلا راه می‌روم تا ۱۰ خرداد در پردیس سینمایی سیتی سنتر اجرا می‌شود.

نمایش «با کفش‌های سیندرلا راه می‌روم» به نویسندگی و کارگردانی فرانک کیانی تا دهم خردادماه در پردیس سینمایی سیتی سنتر روی صحنه است.

این داستان اقتباسی از قصه سیندرلای جهانی به صورت مدرن شده و تلفیقی با انیمیشن است. سیندرلا که در خانه ای مجلل و باشکوه و شرایطی رؤیای زندگی می‌کرد، با از دست دادن پدر، خدمتکار همان قصر و نامادری و ناخواهری‌ها می‌شود، اما شرایط یکسان نمی‌ماند و او با کمک جادوی فرشته‌ای، از وضعیتی تاریک و تلخ نجات پیدا کرده و با عنوان عروس پادشاه پای در قصری زیباتر می‌گذارد.

«با کفش‌های سیندرلا راه می‌روم» متشکل از حدود ۳۰ بازیگر پیشکسوت و جوان تئاتر و ورزشکاران آکروبات است و عادل یوسفی بازیگر جوان تئاتر، نقش شاهزاده را ایفا می‌کند. بیژن گنجعلی و احمد خوانساری و رؤیا زیرک قشقایی بازیگران پیشکسوت این اثر هستند.
گروه فرم نیز از ورزشکاران تیم آکروبات هستند که طراحی حرکت و بازی آنها توسط جواد کاظمی، داور بین المللی آکروبات صورت گرفته است.
این نمایش، پیام امید را القا می‌کند که با تلفیق سینما و تئاتر اجرا می‌شود و حتی در بخش‌هایی از اجرا، از انیمیشن استفاده شده است.

نمایش «با کفش‌های سیندرلا راه می‌روم» تا ۱۰ خرداد در سالن شماره ۶ پردیس سینمایی سیتی سنتر اجرا می‌گردد؛ علاقمندان می‌توانند جهت خرید بلیط این نمایش با ۲۰ درصد تخفیف به سایت گیشه هشت مراجعه کنند.

سعیده موسوی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x