آمار کرونا اصفهان ۶ خردادماه؛ یک فوتی و ۱۸ ابتلای جدید

آمار کرونا اصفهان ۶ خردادماه؛ یک فوتی و ۱۸ ابتلای جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر عقدک سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان :

در خصوص وضعیت آمار بیماری کرونا در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل)، اظهار کرد: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و ۴۷۱ و ۶۵۱ نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان ۴۸۹ هزار و ۴۰۴ نفر و موارد نمونه گرفته‌شده در ۲۴ ساعت گذشته (احتمالاً بیمار) ۵۵۲ نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۸ نفر گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰۶ هزار و ۴۰۳ نفر تعداد کل بستری‌شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد بستری‌شدگان فعلی در بیمارستان‌ها ۱۱۶ نفر بوده است.

وی تعداد بیماران بستری ۲۴ ساعت قبل در مراکز درمانی استان اصفهان به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل را ۴۳ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۲۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی اضافه کرد: ۱۱ هزار و ۶۷۸ نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و ۷۲۷ نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

وی تأکید کرد: در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل) یک مورد فوتی مشکوک به کرونا گزارش شده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x