فیلمبرداری فیلم کوتاه «پنجاه هزار» به پایان رسید و روی میز تدوین رفت

فیلمبرداری فیلم کوتاه «پنجاه هزار» به پایان رسید و روی میز تدوین رفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فیلمبرداری فیلم کوتاه «پنجاه هزار» به تهیه کنندگی حسین ترک جوش و کارگردانی حامد کریوند به نویسندگی فردین رحمانپور که در اردیبهشت ماه سال جاری مراحل پیش تولیدش در تهران سپری شد به پایان رسید و روی میز تدوین رفت.
حامد کریوند کارگردان «پنجاه هزار» درباره مراحل تولید این اثر گفت: اواخر اسفند ۱۴۰۱ که تصمیم به ساخت فیلم جدید گرفتم، چند فیلمنامه برای کار ارایه شد که براساس اولویت و با توجه به شرایط تولید پنجاه هزار انتخاب شد.
او افزود: فردین رحمانپور نویسنده فیلمنامه در ویرایش کار دست من را باز گذاشت و بعد از چند جلسه که به تحلیل فیلمنامه گذشت مراحل دیگر پیش تولید سپری شد و کار در اطراف امامزاده یحیی جلوی دوربین رفت.
کریوند بیان کرد: در انتخاب و تولید اثر به هیچ عنوان قصد سیاه نمایی نداشته ام «پنجاه هزار»
واقعیت جامعه است و ما در دنیایی زندگی می کنیم که کثیف ترین حکم ها را براساس دیده های مان در قضاوت دیگران صادر می کنیم در حالیکه باید در نظر بگیریم انسانی که مورد قضاوت ما قرار گرفته برای ادامه حیاتش مجبور به انجام کاری شده است.
این فیلمساز در پایان گفت: موضوع «پنجاه هزار»


دغدغه من بوده و هست که با کمک تهیه کننده و سایر عوامل سعی کردیم تا آن را به مرحله تولید برسانیم.
فیلم کوتاه «پنجاه هزار» که چهارمین تجربه کارگردانی حامد کریوند به شمار می رود، روایتگر داستان زندگی پسر جوانی‌ست که به همراه پدرش در خانه ای پایین شهر زندگی می کند و برای گذران زندگی مجبور به کار کردن است و ‌..
فردین رحمانپور، محمد کیانیان، الهه جامی، مهدی پرهیزکاری و امیرحسین قلندری بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
از دیگر عوامل فیلم عبارتند از مدیرصدابرداری: مسعود شاهوردی، دستیارصدا: شایان شاهوردی،
مشاور کارگردان: وحید داودپور، دستیار یک کارگردان: پوریا صفایی زاده، برنامه ریز: مهسا مرزبان، منشی صحنه: منا علامه، مدیر فیلمبرداری: فرشاد یکتایی،
دستیار یک فیلمبردار: بهنام سبحانی، فنی: نوشین سرکوبی، اپراتور دوربین: اقبال زرودی، طراح لباس و صحنه: لادن باقری، طراح گریم: هانیه کریمی، دستیار گریم: علی یوسفی، دستیار گریم: مهسا رفیعی کیان، مدیر تولید: محمود ترک‌جوش، تدارکات: حسن صمدی، تدوین: سپهر جهانگیری، آهنگساز: خشایار چهار بچاری، مجریان طرح: فوروارد فیلم و ناهید شارزولی، عکاس: محمدطالبی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه: نگار امیری.

علیرضا نیاکان
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x