دستگیری قاچاقچی با محموله حشیش

دستگیری قاچاقچی با محموله حشیش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت زنی در بیابان های اطراف یکی از محورهای ورودی استان یک دستگاه خودروی سواری هیوندای را مشاهده و بلافاصله به آن دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ماموران به سرعت متواری شد.

وی افزود: با متواری شدن خودروی مذکور ماموران به تعقیب آن پرداخته و در یک اقدام ضربتی و آن را متوقف و در بازرسی دقیق صورت گرفته ۱۶۲ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش را کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه راننده دستگیر شده خودرو یک زن بود که در زمینه قاچاق مواد افیونی فعالیت می کرد اظهار داشت: همچنین یک دستگاه خودروی سواری پراید که به عنوان راه پاک کن خودروی حامل مواد افیونی عمل می کرد توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد. سردار هاشمی فر با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی گفت: نیروهای پلیس اصفهان با تیزبینی و تیزهوشی خود تمامی راه ها و مسیرهای اصلی، فرعی و حتی بیابانی و کویری استان را تحت کنترل دارند و اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و سوداگران را مرگ نمی دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x