استفاده از ظرفیت شورای عالی استان‌ها برای ارائه طرح‌های خدمات شهری به مجلس

استفاده از ظرفیت شورای عالی استان‌ها برای ارائه طرح‌های خدمات شهری به مجلس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای عالی استان ها بر ضرورت استفاده از ظرفیت شورای عالی استان­ها برای ارائه طرح ها و برنامه های حوزه خدمات شهری به مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمزه خوارزمشاهی در سی و هشتمین نشست معاونان محیط زیست و خدمات شهری کلانشهرها گفت: محیط زسیست قلب کشور و خدمات شهری نگهدارنده این قلب است، کافی است یک روز شهر نظافت نشود تا ارزش و اهمیت کار خدمات شهری مشخص شود.

وی با اشاره به این که امور خدمات شهری باید به مردم آموزش داده شود، افزود: ما در شوراهای اسلامی شهرها، مطالبه گر حقوق مردم هستیم و باید در این زمینه همت و دقت کافی به خرج دهیم.

خوارزمشاهی با بیان اینکه ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در سرتاسر کشور داریم که ۷۵ نفر از آن­ها به شورای استان­ها راه یافته اند، تصریح کرد: شورای عالی استان­ها قدرت زیادی در تصویب و اجرای قوانین دارد و قادر است طرح­ها را جهت بررسی و تصویب به طور مستقیم به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

خوارزمشاهی استفاده از تخصص معاونان خدمات شهری را یک ضرورت عنوان کرد و خطاب به معاونان خدمات شهری حاضر در این نشست گفت: یکی از اختیارات مجموعه­های خدمات شهری این است که به واسطه ارتباطی که با شوراهای شهر دارد، طرح ها و برنامه های خود را عملی کنند، بنابراین باید از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x