بازدید سرزده فرماندار اردستان و هیئت همراه از شرکت تعاونی مهر مهاباد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز فرماندار اردستان،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و رئیس اداره تعاون روستایی ظهر سه‌شنبه در ارتباط با طرح خرید تضمینی گندم از از شرکت تعاونی مهر مهاباد اردستان بازدید کرده و از نزدیک در جریان مسائل مربوط به کشت و خرید گندم قرار گرفتند.
علی اکبر صالح در حاشیه بازدید از شرکت تعاونی مهاباد اظهار داشت:شهرستان اردستان از شهرهای گرمسیر استان اصفهان است که هرساله اولین برداشت گندم از این شهرستان آغاز می شود.
رئیس اداره تعاون روستایی اردستان با اشاره به وجود حدود ۲۵ هزارهکتار اراضی کشاورزی در این شهرستان،افزود:در سال جاری هزار هکتار اراضی زیر کشت گندم رفته است که کشاورزان با توجه به حمایت های کارشناسان جهاد کشاورزی به کشت و برداشت این محصول می پردازند.
وی یادآور شد:برداشت گندم از اوایل خرداد ماه شروع شده و تنها ایستگاه خرید تضمینی گندم در شهرستان،شرکت تعاونی مهر مهاباد است که تاکنون هزار و ۱۸ تن گندم خریداری شده و پیش‌بینی می شود که تا حدود دو هزار تن خریداری شود.
صالح تصریح کرد:برای تشویق کشاورزان به کشت گندم مبلغ کیلویی هزار تومان در نظرگرفته شده که با مبلغ ده هزار و پانصد تومان خرید گندم جمعا به مبلغ یازده هزار و پانصد تومان خرید تضمینی گندم است.
رئیس اداره تعاون روستایی اردستان تاکید کرد:برای اینکه در بحث خرید تضمینی گندم موارد قاچاق و دلال ایجاد نشود جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی همکاری لازم انجام داده اند همچنین نیروی انتظامی و دیگر ارگان ها نیز در این خصوص اقدام کرده اند.
وی خاطرنشان کرد:در ارتباط با رطوبت و کیل گیری گندم شرکت تعاونی مهر مهاباد آمادگی لازم برای همکاری با کشاورزان دارد.

جعفر فدائی اردستانی
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x