پشتیبانی دولت ها از صنعت بازیافت را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنیم

پشتیبانی دولت ها از صنعت بازیافت را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دبیر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در مراسم افتتاح فاز دوم نیکان فلزات خواستارشد:
پشتیبانی دولت ها از صنعت بازیافت را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنیم.
دکترمرتضی زینال پور در مراسم بهره برداری از فاز دوم کارخانه نیکان فلزات با اشاره به این که در همه کشورهای پیشرفته دولت ها به طور جدی از صنعت بازیافت حمایت می کنند و زمینه رشد این صنعت را مهیا میسازند، اظهار داشت: باید بتوانیم با ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه در حوزه بازیافت و نشر اثرات مثبت این صنعت، پشتیبانی دولت ها از این صنعت و تسهیل گری امور توسعه ای آن را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنیم.
مراسم افتتاح فاز دوم کارخانه بازیافت صنعتی نیکان فلزات با حضور مسئولین استانی، روحانیون، دبیر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در اصفهان و تنی چند از مدیران اقتصادی استان در محل کارخانه برگزارشد.
مجتبی ملت مدیر عامل نیکان فلزات در آیین افتتاحیه فوق با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری گفت:
شرکت تحقیقاتی ودانش بنیان نیکان فلزات مبارکه در راستای تحقق شعار «تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین » و باسابقه فعالیت در زمینه بازیافت ضایعات و پسماندها ولجن های صنعتی فلزی وغیر فلزی سعی نموده ، با افتتاح فاز دوم کارخانه و با تکیه بر دانش و فناوری ایرانی درجهت تامین اهداف زیست محیطی جامعه گام بردارد .
مدیر عامل نیکان فلزات وسعت فاز دوم را بالغ بر یک هکتار عنوان کرد و افزود: هزینه های این طرح بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال بوده که در قالب ایجاد سوله جدید و تجهیز آن با ماشین الات روز دنیا استفاده شده است.
مجتبی ملت ظرفیت تولید شغل در صنعت بازیافت را بسیار بالا عنوان نموده و پشتیبانی دستگاه های متولی از این صنعت را زمینه ای برای افزایش اشتغالزایی درجامعه دانست و افزود: با بهر برداری ازاین طرح حدود ۱۵ نفر اشتغالزایی مستقیم و صدها نفر غیر مستقیم را خواهیم داشت.
مرتضی زینال پور،دبیر پیروان جبهه ولایت مطلقه فقیه نیز در حاشیه مراسم ضمن تقدیر از مدیران کارخانه نیکان فلزات گفت: در هر صنعتی نظارت دقیق و استفاده از پرسنل کارآزموده و ماهر در آن، اعتماد ما را به این صنعت تقویت می بخشد. در حوزه بازیافت پسماند صنعتی نیز نتیجه تلفیق تکنولوژی پیشرفته با مهارت و تجربه پرسنل و دانش و تعهد کارشناسان و مدیران این صنعت باعث امید به آینده روشن این صنعت می شود.
وی در ادامه ارتقاء فرهنگ عمومی در حوزه بازیافت را الزامی دانست و افزود: اگر فرهنگ بازیافت در جامعه رشد یابد و آحاد جامعه اثرات مثبت ورود این صنعت به عرصه حفظ محیط زیست را ضروری ببیند آنوقت مسئولین دولتی نیز به خاطر این مطالبه عمومی، پشتیبانی بیشتری از این صنعت خواهند داشت و توسعه آن با تسهیل گری افزون تری مواجه خواهد شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x