پرداخت ۴۴ میلیارد تومانی کمک هزینه فرانشیز وخدمات ویژه درمان مددجویان در سال گذشته

پرداخت ۴۴ میلیارد تومانی کمک هزینه فرانشیز وخدمات ویژه درمان مددجویان در سال گذشته

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سال گذشته برای کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان نیازمندان اصفهانی بیش از ۴۴ میلیارد تومان پرداخت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۰ در بخش درمان، بیان داشت: بیش از ۴۴ میلیارد تومان برای کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان به ۷۴ هزار و ۲۸ نفر از نیازمندان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت برای کمک به ارتقاء شاخص های بهداشتی نیز بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شده است، اعلام کرد: این خدمات در قالب خدمات آموزشی و بهداشتی، اهدای بسته های بهداشتی و سایر نیازمندی های بهداشتی به ۲۱ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت ارائه شده است.

کریم زارع با بیان اینکه طبق مصوبه دولت، پیگیر رایگان شدن فرانشیز تمام مددجویان تحت حمایت هستیم، اظهار داشت: براساس این مصوبه، فرانشیز(خودپرداخت) تمام مددجویان تحت حمایت اعم از شهری و روستایی برای خدمات بستری در بخش دولتی، همچنین فرانشیز بیماران خاص و صعب العلاج برای خدمات سرپایی رایگان و خدمات سرپایی درمان سایر مددجویان نیز از ۳۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه ۱۳۱ هزار و ۴۶۱ خانوار در سطح استان، تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: مصوبه رایگان شدن فرانشیز خدمات بستری مددجویان در مراکز درمانی دولتی اصفهان نیز اجرا خواهد شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x