اعطای ۱۲ هزار و ۹۵۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان اصفهانی

اعطای ۱۲ هزار و ۹۵۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان در قالب ۱۲ هزار و ۹۵۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه در سال ۱۴۰۰ به مددجویان و نیازمندان استان اصفهان اعطا شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، سید مجتبی حجازی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، به تشریح خدمات ارائه شده این صندوق به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان واجد شرایط اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، ۱۲هزار و ۹۵۷ مورد تسهیلات در قالب کارگشایی، مسکن، اشتغال زایی، شهریه دانشجویی، آموزش کسب و کار و امور درمانی به مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان به جامعه هدف پرداخت شد.
وی ادامه داد: این صندوق در سال گذشته بیش از ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی به ۷ هزار و ۴۸۲ نفر از خانواده‌های نیازمند و هزار و ۹۸ فقره تسهیلات اشتغال به ارزش ۲۰ میلیارد و۳۳۴ میلیون تومان نیز به طرح‌های اشتغال مددجویان اختصاص داد.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان از پرداخت ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات درمان به خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و تاکید کرد: این میزان تسهیلات به ۵۰۳ بیمار تحت حمایت ارائه شد.
حجازی با اشاره به خدمات این نهاد به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، اضافه کرد: سال گذشته ۶ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در موارد فرهنگی به جامعه هدف پرداخت شد.
وی ارائه تسهیلات مسکن را از دیگر خدمات قرض‌الحسنه عنوان کرد و ادامه داد: در زمینه مسکن بیش از ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۲ هزار و ۱۸۳ نفر ارائه شد.
مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت، با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده گذاری در این صندوق، گفت: خیران حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس: (www.sqev.ir) و یا با سپرده گذاری در این صندوق از بسته تشویقی به عنوان هم افزایی از منابع صندوق بهره مند شده و به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.

مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x