اجتماعی استان بین الملل تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

وهابیت و بهائیت باید هم از “سلام فرمانده” عصبانی باشند

وهابیت و بهائیت باید هم از “سلام فرمانده” عصبانی باشند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

وقتی مغالطه “انجمن حجتیه” به نیابت از استعمار گران را بازگو می کرد و می خواست تئوری جعلی “عصر حیرت” را جا بیندازد، مدعی ارادت به امام زمان (عج) در عصر غیبت بود.
🔹اما حالا که فرزندان سرزمین مان و دیگر کشورها، با خواندن سرود حماسی “سلام فرمانده”، به حضرت ولی عصر (عج) عرض محبت و اردات می کنند، همان تئوریسین مقلّد، تُرش کرده و ادعا می کند خواندن این سرود، موجب اختلاف و تفرقه است!
♦️ناراحتی بهایی ها و سلطنت طلب ها و تروریست های سازمان منافقین و همه پادوهای استعمار گران در سعودی اینتر نشنال و منوتو و بی بی سی و صدای آمریکا از #سلام_فرمانده کاملا مفهوم است.
🔹آنها از ترویج یاد و نام و مرام مهدی موعود (عج) سرآسیمه می شوند؛ چنان که فرعونیان از نام موسی (ع). اما چرا باید انقلابی سابق و متحیر بازیچه حیرت آفرینان، همان سرآسیمگی را تراوش کند؟!
♦️چقدر شگفت انگیز است انحراف برخی مدعیان ارادت به حضرت حجت و ائمه معصومین (علیهم السلام)، که در اثر انواع دنیا طلبی، یا عدم مراعات لوازم تقوا، بازیچه دست دشمنان خدا و خلق خدا شدند!
🔹استعمارگران و مافیای صهیونیسم مسیحی چگونه توانستند حجتیه ضد بهائیت را مصادره، و ابزار مبارزه علیه اقتضائات مهدویت کنند؟ و پیش از آن، چگونه توانستند جریان های جعلی بابیت و بهائیت (دشمن امام زمان عج) را در میان شیعیان، و وهابیت را در میان اهل سنت، نشا کنند و اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی بسازند؟!

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x