رونق اقتصاد شهر با احداث کلینیک‌های خودرویی در اصفهان

رونق اقتصاد شهر با احداث کلینیک‌های خودرویی در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون ساماندهی و برنامه‌ریزی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث یک کلینیک خودرویی در اصفهان با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، «نوید زندی» با بیان این مطلب افزود: با تجمیع پراکندگی‌های شغلی و به دور هم جمع ‌شدن مشاغل مرتبط با خودرو، امکان احداث کلینیک‌های خودرویی در نقاط مختلف شهر وجود دارد.

او با بیان اینکه احداث این کلینیک خدمات خودرویی در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار این سازمان قرار دارد، ادامه داد: از جمله اهداف اجرای این طرح، بسترسازی برای تامین امکانات رفاهی و آسایش شهروندان، حذف آلایندگی‌ها و مزاحمت‌های برخی مراکز خدمات خودرویی، کاهش آلودگی صوتی، نظم‌دهی به منظر شهری، رفع سد معبر اجتماعی و حذف ضایعات است. همچنین در کلینیک‌های خودرویی صافکاری، لاستیک‌فروشی و تعمیرات تجمیع شده است.

او خبر داد: در حال حاضر مطالعات و مکان‌یابی طرح انجام شده است و برای احداث این پروژه، هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که بی‌شک کمکی قابل توجه به چرخه اقتصادی شهر خواهد کرد.

‌معاون ساماندهی و برنامه‌ریزی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: معیارهای مختلفی برای مکان‌یابی کلینیک‌های خودرویی مد نظر است که از آن جمله می‌توان به قیمت مناسب زمین، دسترسی مناسب به زیرساخت‌ها، ویژگی‌های زیست‌محیطی و نزدیک نبودن به منطقه مسکونی اشاره کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x