رسانه ها مطالبه‌ گری مشکلات مردم را سر لوحه کار خود قرار بدهند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز سید محمد هادی احمدی طباءشامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت :اصحاب رسانه می‌بایست در کنار مردم باشند و از نزدیک مشکلات مردم را شناسایی و به مسئولان مربوطه گزارش کرده و پیگیر حل مشکلات آنان باشد.
سرپرست فرمانداری اردستان با ارشاره حساسیت به رسانه ها گفت :بعنوان یک فرد تعامل با اصحاب رسانه را سر لوحه برنامه کاری خود قرار داده و می‌بایست همه به هم کمک کنیم تا شهرستان ما به جایگاه اصلی خود برسد.
وی در ادامه افزود:با شناختی که از اصحاب رسانه شهرستان سراغ دارم انان افراد دلسوز به شهر خود بوده و در انجام وظایف خود تحت هر شرایطی کوتاهی نمی کنند.فرمانداری در مقابل رسانه ها منفعل نمی شود و همکاری دوسویه قوی را برقرار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان تخلفاتی در حوزه های مختلفی صورت گرفته تاکید کرد :هزینه تخلف در اردستان بسیار بالا بوده وعلی الخصوص ما در حوزه سلامت با هیچ کس شوخی نداریم و با شدت برخورد خواهیم کرد.
سید محمد هادی احمدی طبا در خاتمه گفت: شورای تامین به عنوان بالاترین مقام شهرستان بوده و اصحاب رسانه می‌بایست با اعضاء شورای تامین در ارتباط بوده و بازوی شورای تأمین در بین مردم باشند.با برنامه ریزی‌های انجام شده در روزهای آینده شخصا اقدام به بازرسی و بازدید از اصناف شهرستان اردستان را در دستور کار قرار داده و تلاش می‌کنیم با مردم؛ بدون واسطه ارتباط برقرار کنیم، زیرا هدف نهایی ما ایجاد ثبات و آرامش در بازار و افزایش رضایت شهروندان و کسبه است؛ و امید می‌رود با اقدامات و تمهیدات بار دیگر رونق و آرامش نسبی بر بازار حاکم شود.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x