احتکار گوشت و مرغ در سردخانه فروشگاه مواد غذایی

احتکار گوشت و مرغ در سردخانه فروشگاه مواد غذایی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای برخورد با احتکارکالاهای اساسی، مأموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقدار قابل توجهی گوشت و مرغ در سردخانه یک فروشگاه موادغذایی در یکی از محلات شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی از فروشگاه مذکور بازدید کردند که در نتیجه مشخص شد متصدی این واحد صنفی با تعبیه یک سردخانه درون مغازه خود اقدام به احتکار مواد غذایی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان درادامه از کشف یک تُن و ۲۹ کیلو مرغ، ۲ تُن و ۵۶۰ کیلو گوشت منجمد، ۴۶۰ کیلو دُنبه و ۲۳۰ کیلو ماهی منجمد احتکار شده از سردخانه این فروشگاه کشف شدند.

سرهنگ کاکاوند  ارزش کالاهای کشف شده را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه فروشگاه مذکور پلمب و متصدی آن نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

این مقام انتظامی  در خاتمه از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x