مهدی فلاحتیان موفق به دریافت تندیس و جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران شد

مهدی فلاحتیان موفق به دریافت تندیس و جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل موسسه فرهنگی مذهبی معرفت اصفهان، مهدی فلاحتیان در نخستین جشن ملی روز روابط‌عمومی‌ها موفق به دریافت تندیس و جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران در بخش جایزه خلاقیت و انتشارات شد. 

آیین افتتاحیه نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در «تالار وحدت» برگزار شد. در مراسم افتتاحیه نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»، دکتر هادی کمرئی نایب‌رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی طی سخنانی گفت: یکی از آرزوهای همیشگی ما این بود که فعالان روابط‌عمومی برای هم‌افزایی و اعتلای روابط‌عمومی کنار هم قرار بگیرند و حتما این همبستگی و حرکت مبارک، خود زمینه‌ای خواهد شد برای کارهای بزرگ‌تر و در نتیجه رساندن روابط‌عمومی به جایگاه واقعی خودش.
در ادامه، دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی طی سخنانی، افزایش بهره‌وری و کارآمدی سازمان را از جمله وظایف روابط‌عمومی‌ها دانست و اظهار داشت: بهره‌وری مفهوم پیچیده‌ای است ولی مدیریت‌کردن بین داده و ستانده و ستانده را افزایش دادن نسبت به داده از جمله مسئولیت حوزه بهره‌وری در سازمان است. تقویت نوآوری حرفه‌ای و نوآوری مردم هم از جمله وظایف روابط‌عمومی‌هاست. روابط‌عمومی‌ها باید بتوانند نوآوری را درون سازمان و مشارکت دادن ذی‌نفعان و مردم را برای خلق نوآوری‌ها به وجود آورند.
رونمایی از سه کتاب علمی ارزشمند «روابط‌عمومی متاورس»، «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» (به اهتمام حسن بشیر – مهدی باقریان) و «روابط‌عمومی و رسانه، دوست یا دشمن» نوشته موسی‌الرضا شبرنگی نیز از جمله برنامه‌های نخستین جشن ملی روابط‌عمومی بود.
در این مراسم با اعطای نشان ملی روابط‌عمومی از تلاش‌های علمی و حرفه‌ای استاد ارجمند شادروان قربانعلی پورمرادیان تجلیل شد.

نازیلا انصاری پور

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x