دپوی ۱۵۰ میلیارد لوازم خانگی

دپوی ۱۵۰ میلیارد لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق و احتکار کالا ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از دپوی محموله بزرگی از کالاهای خانگی در ۳ سوله از یک انبار بزرگ واقع در حاشیه شهر اصفهان مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از ۳ سوله مربوط به انبار مذکور بازدید و در نهایت تعداد بسیار زیادی لوازم خانگی شامل کولر آبی و گازی، یخچال ۲ قلو، فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، چرخ گوشت و … را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بخشی از این کالاها خارجی و قاچاق هستند و بخشی نیز ایرانی بوده که مشمول جرم احتکار می شوند اظهار داشت: براساس برآورد های صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش این محموله بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال است.

سرهنگ هاشمی فر از پلمب انبار مذکور توسط ماموران خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و تعقیب سایر محتکران و قاچاقچیان کالا در دستور کار ویژه ماموران قرار گرفته است و ان شاء الله به زودی این افراد نیز دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد. این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه پلیس با جدیت و قاطعیت تمام طرح برخورد با قاچاقچیان و محتکران کالا را پیگیری می کند و اجازه نمی دهد عده ای سودجو و فرصت طلب در زندگی روزمره مردم اختلال ایجاد کنند خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم گزارش های عینی و مستند خود از فعالیت سودجویان در زمینه قاچاق و احتکار کالاها را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع ماموران پلیس برسانند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد های قاطع و قانونی صورت گیرد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x