دستگیری محتکران برنج و شیر خُشک در “شاهین شهر”

دستگیری محتکران برنج و شیر خُشک در “شاهین شهر”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرو میمه از دستگیری ۲ نفر که اقدام به احتکار ۵تُن برنج و ۷ تُن شیر خشک به ارزش ۸ میلیارد ریال کرده بودند خبر داد.
سرهنگ “علی صادقی “ در گفت و گوی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه حین کنترل و نظارت بر انبارهای حاشیه شهر متوجه احتکار مقدار زیادی مواد غذایی شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از انبار مذکور ۵ تُن برنج و۷ تُن شیر خُشک که از مدت ها قبل دپو شده و هیچ گونه خروجی به بازار نداشتند را کشف کرده و به جرم احتکار آنها را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این رابطه ۲ نفر که مرتکب این احتکار شده بودند دستگیر و برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی تمامی اقلام در سطح شهرستان توزیع شد .
سرهنگ صادقی در خاتمه با تشکر از همکاری مردم با ماموران انتظامی خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم چنانچه اطلاعی از دپوی هرنوع کالایی دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x