‍ کشف یک انبار احتکار شده به ارزش ۵میلیارد ریال در اردستان.

رئیس تعزیرات حکومتی اردستان از کشف یک انبار احتکار شده در اردستان واز افزایش جرائم واحد صنفی ۵ برابر شدخبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز اباذری __رئیس تعزیرات حکومتی اردستان گفت :با تلاش نیروهای مقاومت بسیج اردستان مقدار قابل توجهی مواد غذایی احتکار شده که شامل انواع برنج، روغن ،ماکارونی بوده کشف و ضبط گردیده

وی در ادامه افزود:کالاهای احتکار شده که شامل ۴۵ کیسه برنج خارجی ،۱۶۸۶روغن سرخ کردنی ،۶۶ عدد روغن حلب ۵ کیلویی، ۲۴۵۴بسته ماکارونی بوده که ارزش ریالی اقلام کشف شده بالغ بر ۵ میلیارد ریال میباشد

وی در ادامه افزود :قرار است این مقدار کالای اساسی کشف شده در سطح شهرستان با هماهنگی اداره صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی توزیع شده و فرد متخلف جریمه سنگینی خواهد شد.

جرائم واحد صنفی ۵ برابر شد

وی در ادامه :ازهمگام با طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها جریمه تخلفات واحدهای صنفی ۵ برابر خبر داد و گفت : جریمه عدم درج قیمت کالا از ۲۵۰ هزار تومان به ۲ تا ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان ضمن اشاره به اینکه بر اساس تصمیمات هیات دولت و تاکیدات مقامات کشور در این ایام، تعزیرات حکومتی اختیارات کامل دارد گفت: که اگر واحد صنفی مرتکب تخلف شود بدون تذکر پلمب خواد شد.

اباذری با اشاره به گلایه‌های شهروندان در خصوص خدمات نانوایی‌های شهرستان، گفت: با توجه به وضعیت جامعه و استقبال مردم از خرید نان، به تمام نانوایی‌های شهرستان اخطار می‌دهیم با هرگونه کم فروشی و تعطیلی خودسرانه با شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر افرادی اقدام به احتکار کالایی کنند معادل ۷۰ درصد از قیمت کالای احتکار شده جریمه می‌شوند، خاطرنشان کرد: نظارت تعزیرات حکومتی بر بازار تنها به کالاهایی که افزایش قیمت داشته‌اند محدود نمی‌شود و سایر کالاها اگر بدون اخذ مجوز از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار افزایش یابند مشمول همین جرائم می‌شوند.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x