عاملان قطعی برق منازل و معابر “شهرضا” دستگیر شدند

عاملان قطعی برق منازل و معابر “شهرضا” دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق سیم برق که باعث قطعی برق برخی از منازل و معابر در شهرستان شهرضا را فراهم آورده بودند و اعتراف آنها به ۹۶ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ “حسین تُرکیان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق هوایی شهرستان شهرضا که باعث قطعی برق برخی از منازل و معابر شده و نارضایتی شهروندان را در پی داشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق وهوشمندانه محل های وقوع سرقت و تطابق نحوه سرقت های رخ داده با افراد سابقه دار نهایتاً رد پای ۲ نفر از اهالی شهرستان که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آوردند و با اخذ دستور از مرجع قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرانجام با تلاش کارآگاهان، هر دو متهم حین تردد در یکی از محلات شهرستان شهرضا دستگیر و خودروی آنها که در سرقت ها از آن استفاده می کردند نیز توقیف شد.
مقام انتظامی عنوان داشت: افراد مذکور پس از مواجه با مدارک و مستندات مستدل پلیس لب به اعتراف باز کرده و به ۹۶ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان شهرضا اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x