کشف بیش از ۷ تُن مواد غذایی خارج از شبکه توزیع در “مبارکه”

کشف بیش از ۷ تُن مواد غذایی خارج از شبکه توزیع در “مبارکه”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف ۷ تُن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد غذایی و هزار لیتر روغن خوراکی خارج از شبکه توزیع به ارزش ۵ میلیارد ریال توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ” رضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه در راستای مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی با اشرافیت و هوشمندی خود از نگهداری بیش از ۷ تُن انواع مواد غذایی خارج از شبکه توزیع در یک فروشگاه مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از فروشگاه مذکور بازدید کردند که در نتیجه این بیش از ۷ تُن انواع مواد غذایی شامل ۲ تُن برنج، یک تُن و ۵۰۰ کیلو شکر، ۲ تُن ماکارانی، ۲تُن انواع حبوبات و هزار لیتر روغن خوراکی خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه ارزش این محموله را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارائه و طی هماهنگی با اداره تعزیرات حکومتی مقرر شد اقلام مکشوفه بین شهروندان توزیع شوند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x