پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۳هزار و ۷۵۱ مددجوی اصفهانی در سال گذشته

پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی ۳هزار و ۷۵۱ مددجوی اصفهانی در سال گذشته

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در سال گذشته حق بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی ۳ هزار و ۷۵۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال و خودکفایی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان پرداخت شده است.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، هادی بنایی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی با هدف توانمندسازی مددجویان انجام می شود، بیان داشت: در سال گذشته ۱۳ میلیارد و ۱۹۹میلیون تومان حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان تحت حمایت واریز شده است.
هادی بنایی پرداخت حق بیمه مددجویان را تضمین آینده آنها برای دریافت حقوق پس از دوران بازنشستگی و خروج از چرخه حمایتی امداد اعلام کرد و ادامه داد: حق بیمه ۲ هزار و ۹۷۸ زن سرپرست خانوار و ۷۷۳ نفر از مجریان طرح های خودکفایی به حساب سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، افزود: در سال گذشته تعداد ۱۹۱ نفر از مددجویانی که بالای هفت سال سابقه تامین اجتماعی داشتند و به سن بازنشستگی رسیدند، با خرید سوابق ایشان به ارزش ۲ میلیارد و ۹۹۱ میلیون تومان توسط این نهاد، شامل مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی شده و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شدند.
وی گفت: افراد تحت حمایت دارای بیمه پس از ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه و داشتن ۵۵ سال برای زنان و ۶۰ سال برای مردان بازنشسته شده و پس از بازنشستگی از مستمری و خدمات تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x