تعمیر و بازسازی بیش از ۳هزار مسکن مددجویان اصفهانی در سال گذشته

تعمیر و بازسازی بیش از ۳هزار مسکن مددجویان اصفهانی در سال گذشته

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

بازسازی و تعمیرات ۳ هزار و ۷۱ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در سال گذشته انجام شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، سید مصطفی انوری مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد برای تامین مسکن مددجویان، گفت: در سال گذشته ۳هزار و ۷۱ واحد مسکونی خانوارهای تحت حمایت، تعمیر و بازسازی شد.
وی با بیان اینکه در طی این مدت ۱۷ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان در بخش تعمیرات مسکن مددجویان هزینه شد، ادامه داد: هزینه های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، مشارکت خیران، زکات و تسهیلات قرض الحسنه بوده است.
انوری با اشاره به همکاری ۳۸ گروه جهادی فعال در زمینه بازسازی و تکمیل مسکن محرومان، افزود: این تشکل های جهادی در سال گذشته با هم افزایی امداد ۲۳۰ مورد از مسکن مددجویان را بازسازی و تعمیر کردند.
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد استان، با توجه به افزایش قیمت هزینه ساخت مسکن، ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت را با مشارکت خیران، فعالان عرصه صنعت ساختمان و موسسات دولتی و غیردولتی امکان پذیر دانست و گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله ساخت مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، ساخت فضاهای جانبی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و حصارکشی منازل مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x