جمع آوری روغن های احتکاری از انبار یک فروشگاه

جمع آوری روغن های احتکاری از انبار یک فروشگاه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از کشف هزار و ۸۷۳ بطری یک کلیویی از انواع روغن های خوراکی احتکار شده به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
سرهنگ” محمد حسن اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی اجرای طرح تنظیم بازار و به منظور مبارزه با محتکران کالاهای اساسی اقدامات کنترل و نظارت های خود بر واحدهای صنفی فروش مواد غذایی را تشدید کردند.
وی افزود: در همین راستان ماموران با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار تعداد بسیار زیادی روغن خوراکی در انبار یکی از فروشگاه ها مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه بازرسان اتاق اصناف و ستاد تنظیم بازار از انبار این فروشگاه بازدید کردند که در نتیجه یک هزار و ۸۷۳ بطری یک کیلویی انواع روغن خوراکی احتکار شده کشف شد.
سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه ارزش این روغن ها برابر ارزیابی کارشناسان مرمبوطه بیش از یک میلیارد ریال تخمین زده شده است خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متصدی فروشگاه برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x