جهاد کشاورزی اردستان
اجتماعی استان اقتصادی تصاویر چندر رسانه یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اردستان مشکلی از جهت آرد و پخت نان وجود ندارد

✍️به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز شفیعی سرپرست جهاد کشاورزی در جلسه توجیهی نانوایان اردستان اظهار داشت:در ابتدای شروع دولت سیزدهم و وزیر جدید جهاد کشاورزی صحبت و توافق های لازم درباره بحث واگذاری کارهای تنظیم بازار و امور آرد و نان از وزارت صمت به جهاد کشاورزی انجام و این موضوع به جهاد کشاورزی واگذار شد.

وی با بیان اینکه اکنون از مزرعه تا خانه با جهادکشاورزی است،افزود:موارد مربوط به بحث تولید،فرآوری،توزیع و نظارت به جهاد کشاورزی محول شده است و با توجه به اینکه جهادکشاورزی قبلا کارهای فنی را برعهده داشت و انجام امورات نظارتی یک کار جدید است.

سرپرست جهاد کشاورزی اردستان خاطرنشان کرد:کم و کاستی هایی وجود دارد اما امیدواریم با همیاری و کمک همکاران در صنعت و معدن و دیگر افراد،در جهت بهبود کیفیت کار و افزایش کیفیت نانی که به دست مردم می رسد،اقدام کنیم.

شفیعی تصریح کرد:نانوایان توجه داشته باشند زمان شروع و پایان کار نانوایی حتما باید طبق ساعت اعلامی باشد و در صورت وجود موارد استثنا حتما با جهاد کشاورزی باید هماهنگ شود.

وی بیان کرد:نانوایان دارای آرد یارانه‌ای نباید بدون مجوز جهاد کشاورزی تعدادی نان را برای اشخاص خاص کنار بگذارند و در صورت عدم هماهنگی و مشاهده بازرسان جهاد کشاورزی،برخورد صورت خواهد گرفت.
سرپرست جهاد کشاورزی اردستان در خصوص بهداشت فردی محیط کار،تاکید کرد:جلوه محیط کار و نوع پوشش افراد شاغل در نانوایی از لحاظ بهداشتی باید پاکیزه باشد و موارد بهداشتی حتما رعایت شود.

شفیعی خاطرنشان کرد‌:در حال حاضر مردم با توجه به مشکلات اقتصادی دغدغه هایی دارند بنابراین ما باید همکاری داشته باشیم و بر دغدغه های مردم اضافه نکنیم.

وی یادآور شد:در شهرستان اردستان آرد مورد نیاز وجود دارد و هیچ مشکلی از جهت کمبود آرد و پخت نان وجود ندارد.

سرپرست جهاد کشاورزی اردستان تصریح کرد:احتمال آزاد سازی آرد در طی چند روز آینده وجود دارد و کار های مربوط به امور آزادسازی در حال پایش و آزمایش است تا اجرا شود.

شفیعی ادامه داد:کارتخوان ها باید ثبت و فعال شود،بابت فروش نان، افراد از کارتخوان استفاده کرده و کد ملی آن ها نیز ثبت می شود همچنین دولت نیز بابت یارانه ای که به آرد می دهد مبلغ آن را در پایان هر ماه به حساب نانوا واریز می کند.

وی تاکید کرد:هیچ تغییری در قیمت نان نباید ایجاد شود و باید به همین قیمت فعلی به فروش برسد بنابراین در تولید آن هم نباید تغییر ایجاد شود.

سرپرست جهاد کشاورزی اردستان گفت:با توجه به وضعیت موجود،نانوایان سعی کنند تا حد امکان از تعطیلی های بیهوده خودداری کنند و به‌گونه ای نباشد که مثلا سه نانوایی در یک خیابان در یک روز تعطیل باشد و ما اکنون باید به مردم خدمات‌رسانی کنیم.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x