کفش های قاچاق به بازار نرسیدند

کفش های قاچاق به بازار نرسیدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف محموله کفش خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیونت خبر داد.
سرهنگ” علی قربان پور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “رئیسیان” فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت حامل اثاثیه منزل که از جنوب کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مرجع قضائی از قسمت بار آن بازرسی کردند که در نهایت از زیر بار اثاثیه منزل هزار ۴۰۰ جفت کفش خارجی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با بیان اینکه محموله مکشوفه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند گفت: کارشناسان مربوطه در ارزیابی های خود ارزش کفش های قاچاق را بر ۵ میلیارد ریال اعلام کردند.
سرهنگ قربان پور با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تحویل وی به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: برخورد جدی و قاطعانه با خودروهای حامل کالاهای خارجی قاچاق در اولویت برنامه های این فرماندهی است و اجازه نخواهیم داد عده ای فرصت طلب و سودجو با وارد کردن کالاهای قاچاق به بازار چرخ تولید و اشتغال کشور را با اشکال مواجه کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x