در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت: کمک معیشتی ماه اول به حساب همه مشمولان قبلی واریز شود

کمک معیشتی ماه اول به حساب همه مشمولان قبلی واریز شود

کمک معیشتی ماه اول به حساب همه مشمولان قبلی واریز شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آقای رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل، مشمول دریافت یارانه بوده، اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند، و متقاضی تجدید نظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.

رئیس جمهور در این جلسه گفت: اصل بر اعتماد به خوداظهاری مردم است لذا مبلغ کمک معیشتی ماه اول، به حساب این افراد نیز واریز شود تا به محض تأیید درخواست متقاضیان از سوی دستگاه‌های مسئول، این مبلغ توسط آن‌ها قابل برداشت گردد و در ماه‌های آتی نیز همانند سایر مشمولان، بتوانند مبلغ کمک معیشتی را دریافت کنند.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رسول افشاری

سلام: یارانه بنده به خاطر گردش مالی که ارثیه پدری بوده و کلا” به حساب من واریز و به برادر و خواهران پرداخت کردم باعث قطع شدن یارانه شد و الان بازنشسته و کل درآمدم ۵/۵ است که شعبه ۲۸ تامین اجتماعی به من میدهد و هیچ درآمد دیگه ای ندارم و با گرانی اجناس در امرارومعاش کم آوردم محبت نموده یارانه من را استارد بزنید.

eghtesad_ahval

سلام و درود بر شما
امروز رییس جمهور اعلام کردند که به همه ی مردم که قبلاً یارانه پرداخت می شده است الآن هم پرداخت خواهد شد فقط حتماً در سامانه حمایت اعتراض خود را ثبت کنید

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x