کشف یک تُن سیم و کابل برق از انبار ضایعاتی

کشف یک تُن سیم و کابل برق از انبار ضایعاتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف یک تن سیم و کابل برق مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از یک انبار ضایعاتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ”غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف در بازرسی از یک انبار ضایعاتی مقدار یک تُن سیم و کابل برق مسروقه را کشف کردند.
وی ارزش سیم های مسروقه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد وافزود :در این رابطه متصدی انبار مذکور دستگیر و در تحقیقات مقدماتی به خرید کابل های برق سرقتی از سارقان معتاد اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد گفت: از شهروندان انتظار داریم در صورت که به موارد مشکوکی مانند خودرو یا شخصی بالای تیر برق در محدوده درون شهری و برون شهری برخورد کردند نسبت به آن حساس شده و موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند و در صورت امکان پلاک خودرو را اعلام کنند واگر در مواردی مشاهده شد خودرویی سیم مسی حمل میکند یا انباری به دپوی این نوع سیم ها مبادرت می کند،پلیس را در جریان قرار دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x