اعتراف سارق مسافر نما به ۲۰ فقره سرقت

اعتراف سارق مسافر نما به ۲۰ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرو میمه گفت: فردی که در پوشش مسافر با تهدید سلاح سرد از رانندگان مسافرکش سرقت می کرد در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر و به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ “علی صادقی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وصول چندین فقره پرونده سرقت به از خودروهای مسافرکش، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت اظهارات شاکیان و انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی سرانجام هویت اصلی سارق را به دست آورده و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی  وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه عنوان داشت: متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کارآگاهان مواجه شد لب به اعتراف باز کرده و به ۲۰ فقره سرقت اقرار کرده و عنوان کرد که  به عنوان مسافر در خودروهای مسافرکش  که اغلب رانندگان آنها افراد مُسن بودند سوار شده و در جایی خلوت از طریق تهدید با سلاح سرد،  گوشی تلفن همراه و پول های رانند گان آنها را سرقت می کرده و اموال مسروقه را به ۲ مالخر می فروخته است.
سرهنگ صادقی از دستگیری ۲ مالخر و کشف  تعدادی گوشی تلفن همراه  مسروقه و چند قبضه سلاح سرد از مخفیگاه آنان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x