کشف علمی ۱۸ فقره سرقت در “نطنز”

کشف علمی ۱۸ فقره سرقت در “نطنز”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل سرقت از باغ ها، مدارس، معابر ، مغازه ها و منازل شهرستان نطنز با روش کاملاً علمی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی ، معابر ، مغازه و منزل در سطح شهرستان نطنز موضوع به صورت تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و جمع آوری آثار بجامانده از سارق یا سارقان و انجام آزمایش های علمی بر روی آنها نهایتاً سرنخ هایی از دست داشتن یکی از سارقان سابقه دار که به تازگی از زندان آزاد شده بود را در این سرقت به دست آوردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با شناسایی هویت عامل سرقت های مذکور، ماموران با هماهنگی مرجع قضائی وی را دستگیر کردند که متهم که متهم پس از روبرو شدن با دلایل و مدارک جمع آوری شده لب به اعتراف باز کرده و به ۱۸ فقره سرقت اقرار کرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه دارد اظهار داشت: وی پس از شناسایی محل سرقت ها، با استفاده از تاریکی شب اقدام به سرقت می کرده و اموال مسروقه را به ضایعاتی های دوره گرد می فروخته است و پول حاصله را صرف خرید مواد مخدر خود می کرده است.
سرهنگ تُرکیان عنوان داشت: پس از اعتراف صریح این سارق و شناسایی مال باختگان در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x