هیمنه پوشالی افراد شرور را می شکنیم

هیمنه پوشالی افراد شرور را می شکنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اجازه نمی دهیم کسی به مردم تعرض کند گفت: هیمنه افراد شروری که به مردم یا ماموران تعرض کرده و با سلاح سرد و گرم آنان را تهدید کنند را می شکنیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” محمدرضا میرحیدری” در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تبریک هفته سلامت گفت: جا دارد تا به روح بلند شهدای سلامت به ویژه شهدای عزیزی که در این عرصه از مجموعه انتظامی استان جان خود را فدای اسلام و خدمت به مردم کردند درود بفرستیم .
وی با بیان اینکه امیدوارم طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشد و موفق شده باشند از این ماه رحمت و مغفرت بهره مند شده باشند افزود: انشاءالله خداوند در سال جدید برکاتش را بر همه مردم ایران اسلامی و همکاران من در انتظامی استان نازل کند.
فرمانده انتظامی استان گفت: لازم می دانم تا از زحمات و تلاش هایی که سربازان، درجه داران،افسران، مدیران و فرماندهان انتظامی طی مدت ماه مبارک رمضان در حوزه های انتظامی ، ترافیکی و امنیتی و همچنین تامین امنیت شب های قدر، نماز عید سعید فطر و همچنین برنامه هایی که در مساجد و تکایا برگزار می شد انجام دادند تقدیر و تشکر کنم.
سردار میرحیدری با بیان اینکه برنامه های طرح ویژه نوروزی امسال با موفقیت نسبی در کنترل جرایم، کاهش تصادفات و افزایش رضایتمندی مردم همراه بود اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه ای که سال گذشته در حوزه انتظامی صورت گرفت موفقیت های خوبی از نظر کاهش جرایم را برای مجموعه انتظامی استان اصفهان به ارمغان آورد که در این خصوص نیز از تک تک پلیس های تخصصی و کارشناسانی که در این ارتباط نقش آفرین بودند تشکر ویژه می کنم.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: خداوند را شاکریم که با مهار ویروس منحوس کرونا توفیق حاصل شد که آمار تلفات و عوارض ناشی از این ویروس کاهش پیدا کند و ما بتوانیم مراسم های خود را به خوبی برگزار کنیم اما با این حال بر رعایت دقیق اصول بهداشتی توسط همه کارکنان تاکید داریم .
وی عنوان داشت: ما نباید در قبال حفاظت از سلامت خود و کسانی که از ما خدمات دریافت می کنند غفلت ورزیده و باید اصول بهداشتی را همواره مد نظر قرار دهیم تا انشاء الله در اجرای ماموریت های خود با مشکل مواجه نشویم .
سردار میرحیدری در ادامه پلیس را مظهر اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: کارکنان پلیس در نگاه مردم به عنوان قانونمندترین افراد جامعه هستند و به حرکات و رفتار آنها با دقت توجه دارند که از این نظر ماموران پلیس باید مظهر نظم و انضباط بوده و در رعایت مقررات الگو باشند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ما خودمان را خادمان مردم می دانیم عنوان داشت: ماموران پلیس باید در برابر مردم خاضع و فروتن باشند و با کمال ادب و احترام با آنان رفتار کرده و در همه حال حُرمت مردم به ویژه بانوان، سالمندان و افراد آسیب دیده ای که به پلیس پناه می آورند را حفظ کنند.
سردار میرحیدری تصریح کرد: البته پلیس در برابر افراد شرور، مجرمان و قانون شکنانی که باعث سلب آسایش مردم می شوند باید مقتدر و قاطع عمل کند و نباید اجازه دهیم کسی به مردم یا ماموران تعرض کرده و با سلاح سرد و گرم به آنان حمله ور شود و باید با کسانی با سلاح سرد و گرم به مردم یا ماموران حمله می کنند مقتدرانه عمل کرده و هیمنه پوشالی آنان را در جامعه بشکنیم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x