برنده شدن در قرعه کشی سفر کربلا کلاهبرداری از آب در آمد

برنده شدن در قرعه کشی سفر کربلا کلاهبرداری از آب در آمد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری کلاهبرداری که به بهانه برنده شدن در قرعه کشی سفر کربلا پس از اخذ اطلاعات کارت حساب بانکی و رمز یکبار مصرف مردم اقدام به کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
 
سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه شخص ناشناسی به بهانه برنده شدن در قرعه کشی سفر کربلا با وی تماس تلفنی برقرار کرده و با اقدامات فریبنده اقدام به کلاهبرداری کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: متهم با استفاده از ترفندهای فریبنده مالباخته را ترغیب به ارائه اطلاعات کارت بانکی جهت واریز کمک هزینه سفر زیارتی کربلا کرده و سپس اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب کرده است.
رئیس پلیس فتا استان اصفهان درباره دستگیری متهم این پرونده بیان کرد: در بررسی‌های پلیسی متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضائی به همراه تجهیزات و ادله‌های دیجیتالی به پلیس فتا دلالت داده شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: برای بهره‌مندی از جوایز مسابقات و قرعه کشی‌ها نیاز به واریز وجه نیست و از ارائه اطلاعات هویتی و حساب بانکی به افراد ناشناس خودداری نمایید، همچنین جهت دریافت جوایز و هدایا به روابط عمومی سازمان مربوطه به صورت حضوری مراجعه و از باز کردن لینک های ناشناس و جعلی در شبکه های اجتماعی و یا پیامک های دریافتی خودداری کنید.
سرهنگ مرتضوی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری لینک ثبت گزارش های مردمی با ما در میان بگذارند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x