افزایش مشارکت اصفهانی ها برای حمایت از ایتام و محسنین در ماه رمضان امسال

افزایش مشارکت اصفهانی ها برای حمایت از ایتام و محسنین در ماه رمضان امسال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ماه مبارک رمضان فرصتی برای مشارکت نیکوکاران در حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند بود.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، گفت: در حال حاضر ۲۶هزار و ۸۶۰ فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد از حمایت حامیان برخوردار هستند.
حمیدرضا طاهری با اشاره به رشد ۵۶ درصدی مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ادامه داد: مردم خیر اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر با حضور در پایگاه های جذب حامی، حمایت از ایتام و محسنین را به عنوان فرزندان معنوی خود پذیرفتند.
وی به پرداخت ۱۵ میلیارد تومانی حامیان به حساب فرزندان در ماه مبارک رمضان امسال اشاره کرد و افزود: در این ماه پربرکت ۱۳هزار و ۷۰ نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین، حمایت از این فرزندان را بر عهده گرفتند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با دعوت از نیکوکاران برای ثبت نام در طرح اکرام، گفت: هم استانی های عزیز می توانند در طول سال با پیامک عدد “یک” به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ همچنین مراجعه به سایت ekram.emdad.ir با انتخاب فرزندان یتیم و نیازمند و پرداخت وجوه نقدی به حساب مستقیم ایشان، در این طرح شرکت کنند.

مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x