ایجاد فرصت های شغلی جدید با هدف توسعه صنایع دانش بنیان

ایجاد فرصت های شغلی جدید با هدف توسعه صنایع دانش بنیان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

با ایجاد بیش از ۱۸ هزار فرصت شغلی در سال گذشته، ۵۰۴ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان استان اصفهان پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با ارائه گزارش عملکرد این حوزه اظهار داشت: سال گذشته برای ایجاد بیش از ۱۸ هزار اشتغال، ۵۰۴ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت و تحقق صد در صدی تعهد فرصت شغلی فراهم شد.

احمد رضایی با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات موثری برای خودکفایی مددجویان انجام شد، ادامه داد: در بین طرح های اجرا شده، ۲هزار و ۷۸۳ طرح با برنامه ریزی، نظارت و حمایت این نهاد به خودکفایی رسیدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان با اشاره به روند تحقق فرصت شغلی تعریف شده در سال جدید، افزود: با توجه شعار سال، تکمیل بانک اطلاعاتی دانشجویان فارغ التحصیل و حمایت از صاحبان ایده و دانشجویان نخبه با طرح های دانش بنیان از برنامه های در حال پیگیری می باشد.

رضایی معرفی این دسته از مددجویان به صندوق نوید و استارت آپ های شتاب دهنده را از دیگر برنامه های سال اعلام کرد و گفت: ایجاد ۳۲ هزار فرصت شغلی جدید با بهره گیری از ظرفیت موسسات کاریابی، شرکت های سرمایه گذار، فعالان اقتصادی و تقویت و توسعه تسهیلات مددجویان توسط بانک های عامل با هدف ایجاد صنایع خلاق و دانش بنیان از مهمترین اقدامات امسال خواهد بود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x