معرفی سامانه سوت‌زنی به شهروندان برای ارتقای سلامت اداری در شهرداری

معرفی سامانه سوت‌زنی به شهروندان برای ارتقای سلامت اداری در شهرداری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شهردار اصفهان از معرفی سامانه سوت زنی به شهروندان در هفته جاری، با هدف ارتقای سلامت اداری در شهرداری اصفهان خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، «علی قاسم‌زاده» در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه در آستانه تحول در حوزه اطلاع‌رسانی و ایجاد تعامل پویاتر بین شهرداری و مردم هستیم، اظهار داشت: در هفته جاری سامانه سوت‌زنی را در سطح شهر و رسانه‌ها به شهروندان معرفی خواهیم کرد تا شهروندان هر کجا نارسایی و خطایی از کارکنان شهرداری مشاهده کردند در اسرع زمان از مسیر سامانه سوت‌زنی، شهرداری و دستگاه‌های نظارتی را در جریان موضوع قرار دهند.
وی تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد خطایی در سیستم شهرداری برای خدمت‌رسانی به مردم نباشیم.
شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز برای اعلام کاستی‌های شهر از سوی شهروندان، همچنان بر قوت خود باقی است، خاطرنشان کرد: سامانه سوت‌زنی برای برخورد با تخلفات اداری در حوزه شهرسازی، کنترل و نظارت و دیگر ابعاد شهرداری طراحی شده است، زیرا امکان دارد با توجه به گستردگی خانواده شهرداری، تخلفی از دید ناظران در بازرسی و حراست پنهان بماند که در این هنگام، شهروندان می‌توانند با اطلاع رسانی سریع، به افزایش سلامت اداری شهرداری کمک کنند.
وی ادامه داد: ورود شهروندان به سامانه سوت‌زنی از طریق درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی isfahan.ir امکان‌پذیر است و البته به‌زودی در تبلیغات مربوطه، شماره تلفنی نیز برای سهولت دسترسی مردم اعلام خواهد شد.
قاسم‌زاده گفت: کارکنان شهرداری بسیار خدوم و پرتلاش هستند، اما گاهی امکان دارد در مواردی خطایی رخ دهد و در آنجا مردم باید با با انعکاس سریع موارد تخلف، کمک کنند تا سیستم شهرداری امن و مصون باقی بماند.
وی افزود: پس از سامانه سوت‌زنی، سامانه شفافیت را به شهروندان معرفی خواهیم کرد که از طریق آن، افرادی که علاقه‌مند هستند جزئیات بیشتری از فرایندهای شهرداری اعم از اداری، پیمانی و مالی بدانند، می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند و در جریان فعالیت‌های شهرداری در ابعاد مختلف قرار بگیرند.
به گفته شهردار اصفهان، شهروندان از طریق سامانه شفافیت با دریافت اطلاعات و داده‌ها، امکان مشارکت فکری پیدا می‌کنند و می‌توانند نظارت دقیق‌تری بر کار شهرداری داشته باشند و شهرداری را در انتخاب و تصمیم گیری بهتر یاری کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x