سفیر ترکمنستان در آیین اختتامیه جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان : نقاشی‌ کودکان به کمک دیپلماسی کشورهای مختلف آمد

سفیر ترکمنستان در آیین اختتامیه جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان : نقاشی‌ کودکان به کمک دیپلماسی کشورهای مختلف آمد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سفیر ترکمنستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: کودکان و نوجوانان سراسر دنیا با شرکت در مسابقه بین‌المللی نقاشی اصفهان به دستگاه‌های دیپلماسی کشورهای مختلف کمک کردند.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، «احمد قربان‌اف» که برای حضور در مراسم اختتامیه نخستین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان پوپک به اصفهان سفر کرده بود، با بیان این مطلب افزود: شاهد برگزاری برنامه‌ای بسیار زیبا بودم و از حضور در جمع کودکان و نوجوانان ایرانی بسیار خرسندم. از مسئولان وزارت امور خارجه ایران، مسئولان ارشد اصفهان و همچنین مسئولان برگزاری این مسابقه تشکر می‌کنم و امیدوارم برگزاری چنین برنامه‌ها و رویدادهایی ادامه پیدا کند.
وی افزود: کودکان و نوجوانان سراسر دنیا با شرکت در این مسابقه پیام صلح و دوستی برای یکدیگر فرستاده و به کار دستگاه‌های دیپلماسی کشورهای مختلف کمک کردند.
قربان‌اف با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان ترکمنستانی از شرکت در این مسابقه ادامه داد: خرسندم که آثار تعدادی از کودکان و نوجوانان کشورم به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.
سفیر ترکمنستان در ایران گفت: پس از دریافت دعوتنامه برای حضور در مراسم اختتامیه، تصمیم گرفتم حتما برای دیدار اصفهان به این شهر زیبا سفر کنم و ضمن شرکت در این مراسم، نشست‌هایی نیز با مسئولان اصفهانی داشتم.
وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی زیادی در ترکمنستان برگزار می‌شود که از کودکان و نوجوانان اصفهان زیبا و تاریخی دعوت می‌کنم در این برنامه‌ها شرکت کنند.
لازم به ذکر است، ۲۵۰۰ اثر از کودکان و نوجوانان ۲۸ استان ایران و ۱۸ کشور از پنج قاره جهان در نخستین دوره مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با موضوع «شهر من؛ شهر زندگی» شرکت کردند که از برگزیدگان این مسابقه همزمان با هفته فرهنگی اصفهان تقدیر شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x