رئیس مجلس خبرگان رهبری: پلیس امروز پشتوانه ای محکم برای نظام اسلامی است

رئیس مجلس خبرگان رهبری: پلیس امروز پشتوانه ای محکم برای نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پلیس امروز پشتوانه ای محکم برای نظام اسلامی به شمار می آید بر حفظ سلامت و تقویت بنیه دینی کارکنان انتظامی تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “محمدرضا میرحیدری”، فرمانده انتظامی استان اصفهان و حجت الاسلام “محمد حسین ایروانی” در حاشیه سفر آیت الله “احمد جنتی” به استان اصفهان با وی دیدار و گفت و گو کردند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با اشاره به تلاش های خوب مجموعه انتظامی کشور در خدمت رسانی به جامعه و تامین امنیت مردم از تلاش ها و زحمات سردار اشتری، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و کارکنان این فرماندهی قدردانی کرد.
آیت الله جنتی در ادامه با بیان اینکه پلیس امروز پشتوانه ای محکم برای نظام اسلامی به شمار می آید بر حفظ سلامت و تقویت بنیه دینی کارکنان انتظامی تاکید کرد و گفت: از خداوند متعال توفیق روز افزون وسلامتی این نیروها را مسئلت دارم.
دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، همچنین پلیس را پاسدار و حافظ ارزشهای اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن برای زدودن هویت و ارزش های دینی و اسلامی مردم ایران تلاش زیادی می کند اما به لطف خداوند و عنایت حضرت ولی عصر(عج) و اقدامات ارزشمند نیروهای انقلابی و انتظامی تاکنون در این زمینه ناکام مانده و انشاء الله پرچم این انقلاب به صاحب اصلی اش سپرده خواهد شد.
گفتنی است، سردار”محمدرضا میرحیدری”، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این فرماندهی ووضعیت امنیتی استان ارائه کرد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x