معاون فرهنگی شهردار:استفاده از ظرفیت یونسکو برای معرفی بیشتر اصفهان به جهان

معاون فرهنگی شهردار:استفاده از ظرفیت یونسکو برای معرفی بیشتر اصفهان به جهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون فرهنگی شهردار اصفهان بر ضرورت استفاده از ظرفیت یونسکو برای معرفی هرچه بیشتر اصفهان به کشورهای مختلف جهان تاکید کرد‌.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، «مجتبی شاهمرادی» در حاشیه دیدار شهردار اصفهان با دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران اظهار کرد: اصفهان تنها شهری در کشور است که دفتر یونسکو در آن فعال است.
وی با اشاره به ظرفیتهای موجود برای همکاری میان ایران و سازمان جهانی یونسکو خاطرنشان کرد: طی این سالها اصفهان شهر خلاق صنایع دستی و شهر دوستدار کودک و سالمند بوده است.


معاون فرهنگی شهردار اصفهان به پیشنهادهای مطرح شده در این دیدار اشاره کرد و افزود: از سوی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ایران پیشنهاداتی همچون میزبانی اصفهان برای اجلاس دبیران کمیسیون‌های ملی یونسکو کشورهای برگزار کننده نوروز و دعوت از شهرداران شهرهای خلاق صنایع دستی مطرح شد که قرار است شهرداری اصفهان این پیشنهادات را بررسی کند.
شاهمرادی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت یونسکو برای معرفی اصفهان و جذب سرمایه گذاری‌ها در حوزه فرهنگی و گردشگری خاطرنشان کرد: در این نشست بر استفاده از ظرفیت یونسکو برای مراودات فرهنگی بین ایران و اصفهان با سایر کشورهای جهان تاکید شد.‌


وی همچنین با بیان اینکه کتاب «کرشمه» در حوزه موسیقی توسط انتشارات کمیسیون ملی یونسکو منتشر شده است، گفت: این کتاب کاری از شهرداری اصفهان بوده و در سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری تهیه شده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x