سومین روز هفته فرهنگی : گرامیداشت شهیدان اصفهان در ویژه‌برنامه «گلستان زندگی»

سومین روز هفته فرهنگی : گرامیداشت شهیدان اصفهان در ویژه‌برنامه «گلستان زندگی»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ویژه‌برنامه «گلستان زندگی» با موضوع گرامیداشت شهیدان اصفهان، امروز (پنجشنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه) از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان، امروز همایش بزرگ پیاده‌روی از ایستگاه‌های صبحگاهی به سمت میدان امام خمینی(ره) از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و با استقبال شهروندان اصفهانی همراه بود.
ویژه برنامه «نور چشمان اصفهان» نیز با موضوع تکریم سالمندان از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ در باغ غدیر و بازی‌های بومی و محلی نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در ورزشگاه امیرالمؤمنین(ع) محله امیر عرب برگزار می‌شود.
همچنین ویژه برنامه «گلستان زندگی» با موضوع گرامیداشت شهیدان اصفهان از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در گلستان شهدای اصفهان برقرار بوده و ویژه‌برنامه «شیوه ما مردمان» با موضوع سیر کتب خطی از دوران صفویه تا امروز، با سخنرانی حجت‌الاسلام رسول جعفریان از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ در عصارخانه شاهی برگزار خواهد شد.
ویژه‌برنامه «اصفهان بین دو انقلاب» نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام فیاض، امام جمعه ملک‌شهر و محمود فروزبخش از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در باغ طوبی متعلق به مجموعه فرهنگی، تاریخی و مذهبی تخت فولاد برگزار خواهد شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x