شهردار اصفهان تاکید کرد: تعامل خوب شهرداری و دستگاه قضایی برای تامین سلامت اداری

شهردار اصفهان تاکید کرد: تعامل خوب شهرداری و دستگاه قضایی برای تامین سلامت اداری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شهردار اصفهان گفت: در آستانه انقلابی اداری جهت مبارزه با فساد هستیم و در این مسیر فراز و نشیب‌هایی خواهیم داشت که بدون همدلی و همگرایی موفق نخواهیم شد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده اظهار کرد: شهرداری و قوه قضائیه ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و علت این تعامل، جنس کار شهرداری است.
او افزود: همواره ارتباط و تعامل خوبی بین شهرداری و دستگاه قضایی وجود داشته است؛ به خصوص در دوره اخیر و با مدیریت حجت الاسلام جعفری این ارتباط از کیفیت بالاتری برخوردار است.
شهردار اصفهان با اشاره به روحیه مردمی و تعاملی رئیس کل دادگستری استان، گفت: ایشان در ملاقات‌های مردمی در همان لحظه، کار مراجعان را پیگیری می‌کنند و امیدواریم در کنار هم، از مردم گره‌گشایی کنیم و از مسیر خدمت به مردم، اعتماد به نظام جمهوری اسلامی را افزایش دهیم.
او با بیان اینکه در آستانه یک انقلاب اداری برای مبارزه با فساد در شهرداری هستیم، اظهار امیدواری کرد: خداوند توفیق بدهد و غده‌های چرکین از این ساختار زدوده شود. البته در این مسیر فراز و نشیب‌هایی خواهیم داشت که بدون همدلی و همگرایی در این راه موفق نخواهیم شد.
قاسم زاده تصریح کرد: از بیرون، کسانی به صورت ناحق از این سیستم منتفع می‌شده‌اند، بنابراین در این مسیر قطعا شیطنت‌هایی صورت خواهد گرفت که امیدواریم به لطف خدا با همدلی میان دستگاه‌ها، این غده چرکین را برچیده و سفره فساد را جمع کنیم.
او خاطرنشان کرد: قریب به اتفاق کارکنان شهرداری پاکدست و خدوم هستند و درصد بسیار کمی باعث شده‌اند شانیت سیستم زیرسوال برود که علت آن تحریک دلال‌های بیرونی است، لذا امیدواریم با کمک دستگاه قضا بتوانین این لکه را پاک کنیم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x