اجتماعی تهران چندر رسانه

پیام تبریک کمال فتح اله زاده به مناسبت عیدسعید فطر

کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور درپیامی عیدسعید فطر رابه جامعه کارگری ومردم عزیز ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش معاونت روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور:کمال فتح اله زاده درپیامی عیدسعید فطر رابه جامعه کارگری ومردم عزیز ایران تبریک گفت.

دراین پیام آمده :

بسم الله الرحمن الرحیم

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت / صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت. فرا رسیدن عید بزرگ سعید فطر، عید شور اخلاص و بندگی را به عاشقان و دلدادگان صیام تبریک عرض می‌نمایم.خداوند عزوجل را شاکریم که بار دیگر در سایه عنایاتش و در پرتو برکات و فیوضات پر تلالو این ماه عزیز، فرصت نیایش و عبادت را نصیبمان فرمود تا با ذکر دعای خالصانه، قلب و جانمان را از زنگار زشتی ها و آلودگی‏ های دنیوی بزداییم و با ضمیری آراسته و پاک و قلبی مملو از شعف، این عید سعید را جشن بگیریم و نماز شکرش را به جای آوریم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ،عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی ،و همه مسلمین جهان بویژه مردم شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان پیروزی اسلام و مسلمین و رفع هم وغم برای مسلمانان و رستگاری عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم .

کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x