اجتماعی تهران چندر رسانه

پیام تبریک فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسب عیدسعیدفطر

حسین فسائی طی پیامی فرارسیدن عیدسعید فطر رابه جامعه کارگری ومردم عزیز ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش معاونت روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور:حسین فسائی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشوردرپیامی عیدفطر را به جامعه کارگری ومردم عزیز ایران تبریک گفت.

دراین پیام آمده :

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ انّی اسْئَلُکَ خَیْرَ ما سَئَلَکَ مِنه عِبادُکَ الصَّالِحُونَ وَ اعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخْلَصُونَ

باآرزوی قبولی عبادات مؤمنان و روزه‌داران کشورهای اسلامی، در آستانه روز شرافت و کرامت و حلول بزرگ‌ترین عید مسلمانان،عید سعید فطر را به محضر شما، همکاران ارجمندتان و ملت بزرگ اسلام تهنیت می‌گویم. در این روز بزرگ، از خداوند متعال، تنها صاحب جود و جبروت، برای مسلمانان جهان، وحدت، صلح، سلامت و سربلندی می‌طلبم. بی‌تردید جهان اسلام، در سایه استقلال‌طلبی، آگاهی، انگیزه، امید و تعبد مسلمانان به دستورات اسلامی و قرآنی، آینده‌ای مبارک پیش رو خواهد داشت؛ ان‌شاءالله.اکنون پس از پشت سر گذاشتن ماه بندگی و عبودیت، با دست هایی رو به آسمان، از پروردگار متعال می خواهیم، روز فطر را بر ما عیدی مبارک و خجسته بگرداند و آن را از بهترین روزهایی قرار دهد که بر ما گذشته است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ،عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی ،و همه مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند سبحان پیروزی اسلام و مسلمین و رفع هم وغم برای مسلمانان و رستگاری عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم .

حسین فسائی

فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x