اجتماعی تهران چندر رسانه

پیام تبریک فرماندارشهرستان دماوند به مناسبت عید سعید فطر

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند درپیامی عیدسعید فطر راتبریک گفت.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش معاونت روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور:رضا طاهرخانی فرماندارشهرستان دماونددرپیامی عیدسعید فطر را به ملت عزیز ایران تبریک گفت.

دراین پیام آمده :

بسم الله الرحمن الرحیم

عید فطر، جشن رجعت به فطرت و فصل شادی و سرور روزه‌داران و بندگان مخلصی است که روح خویش را در چشمه زلال رمضان تطهیر نموده اند.

فرا رسیدن عید سعید فطر، بهار بشارت و گسترش رحمت الهی که فطرت خدا جوی آدمی پس از یک ماه روزه داری و سپری کردن شبهای با شکوه لیالی قدر که تقدیر الهی برای تمام انسان های مومن و با خدا در طول یک سال در این ماه مبارک مقدر شد، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

خداوند عزوجل را شاکریم که بار دیگر در سایه عنایاتش و در پرتو برکات و فیوضات پر تلالو این ماه عزیز، فرصت نیایش و عبادت را نصیبمان فرمود تا با ذکر دعای خالصانه، قلب و جانمان را از زنگار زشتی ها و آلودگی‌ های دنیوی بزداییم و با ضمیری آراسته و پاک و قلبی مملو از شعف، این عید سعید را جشن بگیریم و نماز شکرش را در کنار هم به جای آوریم.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان فرا رسیدن عید سعید فطر عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، وملت شریف ایران تبریک عرض نموده و از خداوند متعال رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسالت می نمایم.

رضا طاهرخانی فرماندارشهرستان دماوند

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x