مشارکت در پویش اطعام مهدوی نشان از اعتماد عموم نسبت به این نهاد حمایتی است

مشارکت در پویش اطعام مهدوی نشان از اعتماد عموم نسبت به این نهاد حمایتی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

از زمان شروع پویش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان تاکنون، توزیع ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم، برکت سفره های نیازمندان استان اصفهان شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، اظهار داشت: مردم استان با اعتمادی که به این نهاد دارند در مساعدت برای تامین معاش نیازمندان با طبخ یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه های اطعام مهدوی همراهی کردند.

زارع به مساعدت خیران در این ماه پر فیض اشاره داشت و ادامه داد: با مشارکت همشهریان اصفهانی برای تامین مایحتاج روزمره خانوارهای نیازمند، ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۶ میلیارد تومان تهیه و بین مددجویان استان توزیع شد.

وی مشارکت ۹۳میلیارد تومانی مردم در پویش اطعام مهدوی را نشان از اقبال عمومی نسبت به این نهاد حمایتی توصیف کرد و افزود: مراکز نیکوکاری در هر منطقه علاوه بر جمع آوری مساعدت های مردم نیکوکار، با توجه به شناسایی نیازمندان همان محل، مشارکت خوبی در این پویش داشته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان با توجه به فرصتی که ماه مبارک رمضان برای خدمت به نیازمندان فراهم کرده، گفت: مردم نیکوکار برای مشارکت در دستگیری از نیازمندان می توانند با شماره گیری #۰۳۱*۸۸۷۷ براساس نیات خود در طرح های و برنامه های مختلف در هر زمان اقدام کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x