معلمان در تولید امنیت، نقش بی بدیلی دارند،همکاری با پلیس فتا برای افزایش سواد رسانه ای دانش آموزان

معلمان در تولید امنیت، نقش بی بدیلی دارند، همکاری با پلیس فتا برای افزایش سواد رسانه ای دانش آموزان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه معلمان با تربیت صحیح دانش آموزان از آسیب پذیری آنان جلوگیری کرده و بارماموریت های پلیس را کم می کنند، نقش آنان را در تولید امنیت، بی بدیل توصیف کرد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” محمدرضا هاشمی فر” در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تبریک روز معلم گفت: حقیقتاً اگر امروز ما در این مسند و پست و مسئولیت هستیم به خاطر زحمات و تلاشی است که معلمان دلسوز در ادوار گذشته برای ما کشیدند و امروز ما توفیق پیدا کردیم تا در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
وی با بیان این نکته که نقش معلمان در تولید امنیت نقش بی بدیلی است افزود: امروز گستره دانش آموزان با حجم بسیار زیاد و آسیب پذیری که در این حوزه وجود دارد نیازمند معلمان دلسوز، متعهد و نقلابی است که با تربیت صحیح دانش آموزان آنها را نسبت به مسایل جامعه و توطئه های دشمنان آگاه کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: قطعاً وقتی معلمان به این رسالت خود که تربیت صحیح دانش آموزان است توجه می کنند از آن سو بار ماموریت های پلیس هم کم می شود و آسیب ها را از بین می برد که واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد و اقدام شما ستودنی است.


سردار هاشمی فر از آمادگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای انجام هرگونه همکاری با مدیریت آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: به جهت نقشی که آموزش و پرورش و معلمان در تولید امنیت دارند ما امادگی داریم تا در همه عرصه ها در خدمت آموزش و پرورش باشیم و در هر زمینه و موضوعی که نیاز باشد به این عزیزان کمک کنیم.
همکاری با پلیس فتا برای افزایش سواد رسانه ای دانش آموزان
محمدرضا ابراهیمی، هم در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه مسئولان انتظامی استان نسبت به معلمان گفت: ما اگر در هر کشوری برخی از واژه ها همچون امنیت، آموزش صحیح و تربیت ،بهداشت و سلامت جامعه را کم داشته باشیم آن کشور دچار مشکل می شود.
وی در ادامه از نیروهای انتظامی به عنوان طلایه داران امنیت جامعه یاد کرد و گفت: هدف غایی و نهایی همه ما اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و افق ما هم زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است اما شکل کار ما ممکن است متفاوت باشد ولی مطمئناً هرگاه که بین ما رابطه متقابل باشد راحت تر به هدف می رسیم.
ابراهیمی با بیان اینکه حتماً آموزش و پرورش به نظرات کارشناسان پلیس نیاز دارد به واسطه اینکه بخشی از رسالت ذاتی شما فرهنگی است و مطمئناً اگر ما به بعد فرهنگسازی توجه بیشتری کنیم و همه جامعه منتفع می شوند.
وی طرح همیاران پلیس با همکاری آموزش و پرورش را یکی از طرح های موفق در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: امروز کمتر کسی را می بینید که کمربند ایمنی نبندد و این موضوع نشان داد که اگر فرهنگ سازی صورت گیرد هزینه نظم و امنیت و هزینه کنترل ترافیک کمتر می شود.


مدیرکل آموزش و پرروش در ادامه از راه اندازی ستاد پسا کرونا در این اداره کل خبر داد و گفت: در این ستاد آسیب های وارد شده به دانش اموزان در دوران کرونا شناسایی شده و راه حل های لازم ارائه می شود ضمن اینکه با روانشناسان، جامعه شناسان، کارشناسان توانمند انتظامی در حوزه پیشگیری و پلیس فتا نیز ارتباط برقرار می کنیم تا آسیب هایی که در این مدت به دانش آموزان وارد شده را کم کنیم
ابراهیم خاطر نشان کرد: در خصوص افزایش سواد رسانه ای دانش آموزان حتماً از حضور کارشناسان پلیس فتا در مدارس استفاده می کنیم چون قطعاً هشدارهایی که از زبان شما ارائه شود اثرگذارتر خواهد بود و انشاء الله با این گونه اقدامات نوجوانان ما در این برحه ای که با بمباران شدید رسانه ای دشمن مواجه هستند از آسیب ها مصون بمانند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x