حمایت فرهنگیان از ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، مهربانی و فداکاری را به دانش آموزان، مشق می کند

حمایت فرهنگیان از ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، مهربانی و فداکاری را به دانش آموزان، مشق می کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با گرامیداشت مقام معلم و با اشاره به اینکه درس انفاق، یادگاری از حمایت معلمان است که برای نسل آینده بجا می ماند، بیان داشت: ثبت سالروز گرامیداشت مقام معلم در تقویم ملی، نمایانگر جایگاه مهم تعلیم و تربیت در میان سازندگان فردای کشور و سرمایه های اصلی ملت در مسیر بالندگی، پیشرفت و راهیابی به قله های بلند عزت و اقتدار علمی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مساعدت حامیان و معلمان عزیز از فرزندان ایتام و نیازمند، می تواند به نخبه پروری در میان سرمایه های آینده جامعه کمک کند، ادامه داد: درحال حاضر ۱۸ هزار و ۷۴۰ حامی فرهنگی، ۲۶ هزار و ۴۰ فرزند یتیم و نیامند را تحت پوشش دارند.
زارع با تاکید بر اینکه دانش آموزان بالاترین ظرفیت را برای توانمندی دارند، افزود: دانش آموزان از معلمان خود، خیر بودن و دستگیری از نیازمندان را یاد می گیرند و این بهترین یادگاری است که از ایشان برای نسل های آینده باقی می ماند.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: حامیان فرهنگی همانند مبلغان دینی، برای ترویج فرهنگ نیک اندیشی و انفاق واسطه بین کمیته امداد و مردم هستند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x