معلمان امروز نقش ویژه ای در تربیت رانندگان قانونمند نسل آینده دارند

معلمان امروز نقش ویژه ای در تربیت رانندگان قانونمند نسل آینده دارند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، نقش معلمان امروز را در تربیت رانندگان قانونمند نسل آینده و پیشگیری از تصادفات و تخلفات حادثه ساز بسیار مهم عنوان کرد.
سرهنگ “اصغر زارع “ در دیدار با مدیر کل آموزش وپرورش استان اصفهان ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و روز معلم بیان داشت: پلیس راه استان اصفهان از افزایش تعاملات با آموزش وپرورش استقبال می کند و این تعاملات می تواند در پیشگیری از تصادفات و تخلفات رانندگی تاثیر مطلوبی داشته باشد.
وی به وظایف مشترک پلیس راه و آموزش و پرورش در ساختن جامعه ای امن و سالم برای شهروندان اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش بستر خوبی برای پلیس راه است تا با استفاده از ظرفیت عظیم و ارزشمند معلمان از تصادفات و ارتکاب به تخلفات حادثه ساز پیشگیری کند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد:  پیشگیری از قانون شکنی ها در چند جنبه قابل بررسی است که آموزش همگانی چهره به چهره برای دانش آموزان و اولیاء از این موارد هستند.
حضورکارشناسان پلیس راه در مدارس حاشیه راه ها
در ادامه “محمد رضا ابراهیمی”؛ مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان نیز ضمن تقدیر از عملکرد خوب ماموران پلیس راه در تامین امنیت ترافیکی خصوصاً نوروز ۱۴۰۱ و حضور کارشناسان آموزش همگانی پلیس راه در مدارس حاشیه راه ها و سایر ادارات آموزش و پرورش استان جهت اجرای برنامه های آموزشی درراستای یادگیری قوانین و تربیت همیاران پلیس و بانوان فرهنگ یار ترافیک خواستار تداوم بیشتراین برنامه ها شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x