حضور بازار گیاهان دارویی در نمایشگاه بین‌المللی

حضور بازار گیاهان دارویی در نمایشگاه بین‌المللی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر بازار گیاهان دارویی اصفهان، این بازار را یکی از بزرگ‌ترین بازارهایی گیاهان دارویی کشور دانست و از حضور این بازار در نمایشگاه بین‌المللی گیاهان دارویی خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، عبداللهی اظهار کرد: بازار گیاهان دارویی اصفهان، وابسته به سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تنها بازار گیاهان دارویی است که به ثبت رسیده و در بیش از دوهزار متر مربع، ۳۳ غرفه دارد.
او افزود: انواع گیاهان دارویی به صورت خشک و پودری، عسل ارگانیک، انواع روغن‌های گیاهی، انواع عرقیجات گیاهی، انواع چای و دمنوش و ادویه‌جاتی همچون زعفران و هل به صورت کلی و جزئی در این بازار به فروش می‌رسد.
به گفته وی، بازار گیاهان دارویی اصفهان در نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰ فعال است که این ساعات ممکن است پس از ماه مبارک رمضان تغییر کند.

عرضه محصولات با قیمتی مناسب
مدیر بازار گیاهان دارویی اصفهان، رقابتی بودن قیمت اجناس در این بازار را یکی از دلایل کاهش قیمت آنها نسبت به سایر نقاط شهر دانست و گفت: دسترسی به عرقیجات و گیاهان دارویی در بازار گیاهان دارویی اصفهان آسان است و تمام این موارد در این بازار تجمیع شده است.

برگزاری کلاس‌های آموزش رایگان
عبداللهی از آغاز به کار دوباره کلاس‌های آموزشی رایگان در بازار گیاهان دارویی اصفهان پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و تاکید کرد: ارائه مدرک معتبر به شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها از سوی سازمان جهاد کشاورزی از برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد.

برپایی نمایشگاه بین‌المللی گیاهان دارویی
آنطور که مدیر بازار گیاهان دارویی اصفهان خبر داد، نمایشگاه بین‌المللی گیاهان دارویی از ۲۸ اردیبهشت لغایت ۱ خرداد در اصفهان برگزار می‌شود و بازار گیاهان دارویی اصفهان در آن حضور فعالی خواهد داشت.
او همچنین خبر داد: از ۲۲ تا ۲۷ خرداد نیز جشنواره‌ای در بازار گیاهان دارویی اصفهان برگزار می شود که فرصتی مناسب برای خرید شهروندان به شمار می‌رود.
بازار گیاهان دارویی اصفهان در ابتدای خیابان پروین اعتصامی واقع شده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x